»dosega visoko raven uprizoritve v vseh njenih elementih. Igralci natančno in disciplinirano sledijo rdeči niti, danes še kako aktualnega besedila, kar se kaže kot prava repertoarna poteza gledališča. Predstava je polna energije, medsebojne igralske povezanosti, zavzete ansambelske igre, ki da uprizoritvi potreben zagon in ritem.«
»povsem prevzela s svojo upodobitvijo Lidije, ki se sooča s težkim življenjskim obdobjem mlade ženske, ki skuša zanositi. Cecilia nas s svojo tankočutno igro popelje na vrtiljak čustev. S svojo igro nas je prepričala, očarala in začarala.«
»v predstavi ni le tretji prijatelj, temveč srce predstave. Je komični predah med napetim odnosom prijateljev in hkrati zrcalo krhkosti naših odnosov. V znamenitem monologu niti za trenutek ne izgubi jasnosti misli niti stika z občinstvom. Blaž z Yvánom preseže okvir ansambelske igre.«
»Lov s puško in psom je čudovit že sam po sebi, für sich, kot se je nekoč reklo; a recimo, da se niste rodili lovec, vseeno pa imate radi naravo in svobodo, kar pomeni, da ne morete, da ne bi zavidali našemu bratu lovcu ...«
»Nekaj zelo lepega, močnega in transformativnega je v tem, ko se uzremo v bolečini. Strahu. Jezi. Žalosti. Upanju. Stik s temi globokimi čutenji nosi posebno avro lepote in mehkobe. Ranljivosti in dostopnosti.«
»Umetniki so podobni svetilki, ki jo je nekdo pustil prižgano sredi belega dne, ker je preroško ocenil, da je za resnost življenja, za človekovo negotovost in minljivost in za vsa njegova veliko obljubljajoča hrepenenja samo svetloba sonca premalo.«
»Prešeren je bil pesnik. Gnan od ustvarjalne nuje ni pesnil zgolj zato, da bi dvesto let pozneje o njegovih verzih pisali doktorske disertacije in bi jih recitirali profesionalni dramski umetniki, ampak da bi šle med ljudi.«
»Permanentna gostovanja na enem od prizorišč nekdaj pomembne evropske filozofske šole so nedvomno inspirativna zaradi lokacije, obiskovalcev, izmenjave določenih miselnih in uprizoritvenih izhodišč.«
»Osnovni razlog našega sodelovanja je, da naracije uprizoritev in njihove artikulacije v zahtevnih in fascinantnih in simbolnih prostorih - učinkujejo gledališko drugače kot v avtentičnih okoljih svojih premiernih lokacij.«